Tekla Structures

 

Konfiguracije

Tekla Structures, BIM softver, olakšava procese dizajna i izrade tehničke dokumentacije, ne samo projektantskim i građevinskim firmama već i onima koje se bave izradom prefabrikovanih elemenata i pojedinačnih sklopova i sistema. Njegova sposobnost obrade velikih količina podataka omogućava izuzetno konstruktivne 3D i 4D modele koji se primenjuju u svakoj fazi projektovanja i konstrukcije i predstavljaju "ugrađeni" uslov zgrade. Tekla Structures se efikasno integriše u bilo koji radni proces koji je usmeren na softver, što je ključ za minimiziranje grešaka i maksimiziranje efikasnosti, što rezultira visokom profitabilnošću i pravovremenim završetkom projekta. Tekla Structures obuhvata specijalizovane konfiguracije za strukturne inženjere, proizvođače čeličnih konstrukcija i elemenata, proizvođače prefabrikovanih betonskih elemenata kao i građevinske firme.

Tekla Structures konfiguracije i kodovi proizvoda: 

  • Full (FULL-C)
  • Primary (PRI-C)
  • Steel Detailing (STD-C)
  • Precast Concrete Detailing (PCD-C)
  • Rebar Detailing (RBD-C)
  • Construction Modeling (CM-C)
  • Engineering (ENG-C)
  • Project Viewer (VIE-C)
  • Drafter (DFR-C)
  • Production Planner – Concrete (PPC-C)

 

USLUGE ODRŽAVANJA I PODRŠKE

Održavanje uključuje pravo na nove, zvanične glavne i pod verzije i pravo na „helpdesk“ usluge podrške koje pruža prodavac u toku važećeg perioda održavanja.

Kada kupac naručuje održavanje, porudžbina se uvek vrši do kraja tekuće kalendarske godine. Nakon toga narudžbina se automatski obnavlja za naredni period jedne kalendarske godine, osim ako jedna strana pismenim obaveštenjem drugoj strani ne otkaže održavanje, ne kasnije  od tri meseca pre kraja kalendarske godine.

Održavanje se fakturiše jednom godišnje unapred (u januaru). Prvi put će održavanje biti fakturisano pri potpisivanju ugovora o kupovini. Prvi period fakturisanja biće od početka narednog kalendarskog meseca, nakon datuma porudžbine do kraja tekuće godine.

  • Helpdesk za pružanje tehničke podrške od strane prodavca korisnicima koji imaju odgovarajući ugovor o održavanju.

  • Helpdesk za drugu liniju podrške prodavcu, kako bi što efikasnije pružao tehničku podršku klijentima koji imaju odgovarajući ugovor o održavanju.

  • Pravo na nove, zvanična glavne i pod verzije koje se ili mogu preuzeti elektronski putem ili dostaviti od strane prodavca, korisnicima koji imaju odgovarajući ugovor o održavanju.

  • Mogućnost naručivanja obuke kupaca od kompanije Trimble.

© PMO 1998-2018, Beograd, Tome Maksimovića 5 / Lok. 2, Tel/Fax: +381.11.2403.157 Mob: +381.63.266.151 - This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. - Developed by PMO