Autodesk i CGI

Autodesk je prvobitno stvorio jedinicu za multimediju u San Francisku 1996. godine pod imenom Kinetix da bi objavio 3D Studio Max, proizvod koji je razvila Yost Group. Avgusta 1998. Autodesk je najavio planove za preuzimanje Discreet Logic i nameru da kombinuje tu operaciju s Kinetix-om. U to vreme to je bila Autodesk-ova najveća akvizicija, koja je procenjena na oko 410 miliona dolara koja je završena u martu 1999. godine. Nova poslovna jedinica nazvana je Discreet division.

​Kombinovani portfolio proizvoda brenda Discreet zatim obuhvata sve proizvode Discreet Logic, uključujući Flame, Flint, Fire, Smoke, Effect, Edit i Kinetix-ov proizvod, uključujući 3D Studio Max, Lightscape, Character Studio.

Media and Entertainment

Autodesk je u martu 2005. godine preimenovao u svoju poslovnu jedinicu Autodesk Media and Entertainment i ukinuo Discreet brend (iako je sedište i dalje u Montrealu). Tokom godina, Autodesk je ojačao svoju entertainment jedinicu mnogim drugim akvizicijama. Jedna od najznačajnijih bila je u oktobru 2005. godine kada je Autodesk kupio kompaniju Alias Systems Corporation iz Toronta za oko 182 miliona dolara od Accel-KKR-a, i spojio njene aktivnosti na polju animacije u svoju diviziju zabave. Alias je bio deo SGI do 2004. 2008. je preuzeo tehnologiju bivše Softimage Company iz Avid Technology. Autodesk je 2011. godine od kompanije Pixlr kupio alate za grafiku i uslužne programe koji koriste klaud kompjuting.

Upotreba u praksi

Do 2011. godine Pixlr-ovi proizvodi su korišćeni u filmovima koji su osvajali Oskara za najbolje vizuelne efekte 16 godina uzastopno. Veliki deo vizuelnih efekata u Avatar-u su stvoreni sa Autodesk Media and Entertainment softverom. Autodesk rešenja omogućila su režiseru Avatar-a James-u Cameron-u da usmeri kameru na glumce koji nose kostime za snimanje pokreta u studiju i vidi ih kao likove u izmišljenom svetu Pandore u filmu. Autodesk softver je takođe igrao ulogu u vizuelnim efektima u filmovima: Alice in Vonderland, The Curious Case of Benjamin Button, Harri Potter & The Deathli Hallovs Part 1, Inception, Iron Man 2, King Kong, Gladiator, Titanic, Life of Pi, Hugo, The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn i drugim.

U novembru 2010. Ubisoft je objavio da je Autodesk-ov 3D platforma za razvoj igara korišćena u igri Assassin’s Creed: Brotherhood.

© PMO 1998-2018, Beograd, Tome Maksimovića 5 / Lok. 2, Tel/Fax: +381.11.2403.157 Mob: +381.63.266.151 - This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. - Developed by PMO